Top_Banner
Fakülte
Bölümler
Öğrenci
Değişim Programları
Duyurular
İletişim
           

Ç.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Yıl: 2006 Cilt: 10 Sayı: 1

Kürşat Haldun AKALIN

Orta Çağ İktisat Zihniyeti Sınırlarında M. Luther Ve J. Calvin'in Tefecilik Yorumları

           Özet

           Tam Metin

 

Sevtap ÜNAL, Polat CAN, Arzu DENİZ

Marka Bağlılığı İle Kişisel Değerler Arasındaki İlişkiler: Üniversite: Öğrencilerinin Spor Ayakkabı Ve Çikolata Markaları Tercihi Üzerine Bir Araştırma

           Özet

           Tam Metin

Hulusi DOĞAN

Ege Bölgesi Yemek Fabrikalarındaki Yöneticilerin Eğitim Düzeyleriyle İlişkilendirilmiş Kalite, Standartlaşma Ve Marka Yaratımı Algılamaları

           Özet

           Tam Metin

Filiz GAYĞUSUZ

Hisse Senedi Piyasalarında İşlem Hacmi- Volatilite İlişkisi Ve Imkb’ye Ait Bir Uygulama

           Özet

           Tam Metin

F.Özlem ÖZKAN

Türkiye’nin Üretim Ve Dış Ticaret Yapısında Dönüşüm: Küresel Yönelimler Ve Yansımalar Rapor Eleştirisi

           Özet

           Tam Metin

 

 

 

 

 

           

Ekonometri  |  İktisat  |  İşletme  |  Maliye  |  Uluslararası İlişkiler  /  ERASMUS  |  Farabi
Adres: Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 01330, Balcalı / ADANA - TÜRKİYE
Tel: (322) 338 72 54-60 - Üniversite İçi: 3600 - Fax: (322) 338 72 83
© 2010 Hüseyin Güler ve Selçuk ÇOLAK